Odpowiedzi

2010-01-18T23:25:09+01:00
Ponieważ mieszając łyżeczką znacznie przyspieszamy ten proces i powodujemy że prawdopodobieństwo iż cukier niedokładnie się rozpuści znacznie maleje
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T23:26:38+01:00
Mieszamy, gdyż inaczej cukier może opaść na dno, zestalić się i się nie rozpuśćić, a tak utrzymujemy go w ruchu
14 3 14
2010-01-18T23:27:01+01:00
-albo się nam śpieszy, jak zwykle;)
-albo przesłodzimy xD- cukier niedokładnie się rozpuści
19 1 19