Odpowiedzi

2010-01-18T23:36:01+01:00
360 / 12 = 30
30 * 5 = 150 stopni o 17:00
30 * 2.5 = 75 stopni o 8:30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T23:40:38+01:00
17.00 to na zegarze 5 czyli wskazówki są na 5 i 8:30 co daje różnice 3 i pół godziny

3,5 h to 210 min

Zegar ma 12 h, każda godzina to 60 min czyli w sumie jest 720 min bo:
12*60 = 720 min

Skoro zegar ma 360 stopni to każda stopień odpowiada 2 minutom bo: 720 min / 360 stopni = 2

x - kąt

x=210/2=105

Odp: Kąt między wskazówkami ma 105 stopni

1 1 1