Odpowiedzi

2010-01-18T23:48:37+01:00
Mógł poczuć zapach sernika (99%)
zauważył mamę piekącą sernik(1%)
32 3 32
2010-01-18T23:50:13+01:00
Wchodząc do domu poczuł zapach jego ulubionego ciasta:)
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T23:53:46+01:00
Związane jest to z bardzo dużą szybkością cząsteczek gazu, które odbijając się od siebie przemieszczają się. Dzięki temu zapach rozchodzi się bardzo szybko po całym pokoju, tudzież domu :)
46 1 46