Odpowiedzi

2010-01-18T23:58:35+01:00
Światlo sloneczne jaskrawe- nieprzenikniony mrok w ciemnej jaskini
rozgwieżdzone niebo- pochmurne niebo
potężne, masywne góry- mała, niepewnie trzymająca się górka z piasku
śnieżone szczyty- osłonecznione, nagrzane pagórki
spienione, huczące morze- jezioro w bezwietrzną pogodę
rwący potok- spokojny, szumiący strumyk

ps. nie wiem dokładnie na czym mają polegać te przeciwieństwa, czy dosłownie w stylu woda- ogień, czy tak bardziej dowolnie :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T00:04:14+01:00
1)światło przycmione
2)bezgwiezdne niebo
3)niskie,kruche górki
4)gołe zczyty
5)ciche,łagodne morze
6)płynący potok