5dm (sześciennych).................cm(sześcienne)
7,2dm(sześcienne)..................cm(sześcienne)
10,5dm(sześcienne).................cm(sześcienne)
4l........................cm(sześcienne)
2,5l..................cm(sześcienne)
80,3l..............cm(sześienne)
2000CM(SZEŚCIENNE).................dm(seścienne)
4500cm(sześcienne)..............dm(sześcienne)
30000cm(sześcienne)............dm(sześcienne)

2

Odpowiedzi

2010-01-19T07:25:22+01:00
5dm (sześciennych)... .....5000cm(sześcienne)
7,2dm(sześcienne)..........7200cm(sześcienne)
10,5dm(sześcienne)........10500cm(sześcienne)
4l........................4000cm(sześcienne)
2,5l..................2500cm(sześcienne)
80,3l..............80300cm(sześienne)
2000CM(SZEŚCIENNE)................. 2 dm(seścienne)
4500cm(sześcienne)..............4,5 dm(sześcienne)
30000cm(sześcienne)............30 dm(sześcienne)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T09:01:22+01:00
5 dm3 = 5000 cm3
7,2 dm3 = 7200 cm3
10,5 cm3 = 10500cm3
4l = 4dm3 = 4000cm3
2,5l = 2,5dm3 = 2500cm3
80,3l = 80,3dm3=80300cm3
2000cm3=2dm3
4500cm3=4,5dm3
30000cm3=30dm3