Odpowiedzi

2010-01-19T09:21:21+01:00
1.Kampania wyborcza polega na tym aby sie jak najlepiej zaprezętować.
2.sztab wyborczy zajmuje się rorgłosem kandydata
3.trzeba sie jak najlepiej zaprezętowoć przed trybunałem .
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T13:29:00+01:00
1.Kampania wyborcza polega na jak najlepszym zaprezentowaniu kandydata startującego w wyborach. Przedstawia on swój program, który będzie chciał realizować po wyborach.
2.Szatb wyborczy zajmuje się przygotowaniem kandydata do wystąpienia przed wyborcami. Przygotowuje on chasła wyborcze, reklamy i ulotki z kandydatem.
3.Aby wygrać wybory trzeba się jak najlepiej zaprezentować, uzyskać jak największą liczbę głosów która zagwarantuje nam przejście przez wymagany próg procentowy.

Liczę na naj
28 4 28