Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T08:57:01+01:00
Miłość to wielkie uczucie
Miłości trzeba szukać
Nie znajdziesz jej w bucie
Nie szukaj wśród bliskich
Za dużo wiesz o nich
Szukaj dalej
Patrz wyżej
Znajdziesz Ją w całej okazałości
Bo każdy musi zaznać prawdziwej miłości

Ah ... takie flow
2010-01-19T08:59:03+01:00
Miłość jak poezja piękna i przyjemna.
Miłość jak bajka życie przewiewa.
Miłością żyjemy, oddychamy..
Na naszą drógą połówke czekamy.
Z miłością jak z ogniem trzeba uwarzać.
By naszej połówki nie stracić zaraz.
1 4 1