Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T09:49:54+01:00
0,26*5=1,30zł (suma 5ięciogroszówek)

100%-35=65%

65% z x=1,30
0,65*x=1,3
x=1,3:0,65
x= 2 zł (cała suma)

2-1,3=70groszy

70:2=35

Odp: Jacek ma 35 dwugroszówek.

Mam nadzieję, że pomogłam. :* ^^
2010-01-19T12:52:18+01:00
0,26*5=1,30zł
100%-35=65%
65% z x=1,30
0,65*x=1,3
x=1,3:0,65
x= 2 zł
2-1,3=70gr
70:2=35

Odp: Jacek ma 35 dwugroszówek.