Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T10:20:45+01:00
½x+4y=8 /*2
3x-2y=5 /*4

x+8y=16
12x-8y=20
13x=36
x =2,77

8y=16-2,77
8y=13,23 /:8

y=1,65
2010-01-19T10:23:59+01:00
½x+4y=8
3x-2y=5


½x=-4y+8 /*2
3x-2y=5

x=-8y+16
3(-8y+16)-2y=5

x=-8y+16
-24y+48-2y=5

x=-8y+16
-26y=5-48

x=-8y+16
-26y=-43/:(-26)

x=-8y+16
y=

x=-8y+16
-26y=-43/(-26)

x=-8y+16
y=1,65

x=-8*1,65+16
y=1,65

x=29,2
y=1,65

naj