Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T10:39:32+01:00
Obraz wsi

Henryk Sienkiewicz-"Szkice węglem","Janko muzykant"
Maria Konopnicka-"Mołosierdzie gminy"

Obraz miasta

Henryk Sienkiewicz"Sachem"
Bolesław Prus-"Powracająca fala","Kamizelka"
Maria Konopnicka-"Mendel Gdański","Nasza szkapa"

2010-01-19T10:52:17+01:00
Wieś:"Szkice węglem" "Antek" "Janko muzykant""Anielka""Michałko"
miasto:"Dym" "Powracająca fala" "Nasza szkapa""Mendel gdański" "Katarynka" "Kamizelka"