Odpowiedzi

2009-09-29T19:30:26+02:00
Maryja-Królowa Polski jest b.wazna postacia w ziejach naszego narod. niejednokrotnie powierzalismy; powierzamy jej swoje problemy; prosimy o wstawiennictwo poprzez nia. jest "patronka naszego kraj; szczegolnie wiele zakonow jej pod jej patronatewm. przyklaem jest : Bracia Bosi Zakonu Najświętszej Maryi Panny z Góry Karmel


poszkaj w internecie inyc zakonow z M.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T21:18:44+02:00
Maryja żyła bardzo pobożnie,ona urodziła syna Bożego.Odkrywamy z nia piękno powołania kapłańskiego i zakonnego,ponieważ,za to ,że taka była jest dziś w domu Bożym,jest kapłanką polski.Ona jest przykładem i "dowodem" na to ,ze Bóg istnieje.