Odpowiedzi

2010-01-19T11:21:15+01:00
Potrzebuję na matmę!!!
Oblicz wartości liczbowe sum(najpierw zredukuj wyrazy podobne)
2a+3-a+6+7a dla a=(-2)
2z+t-3z+4t-1 dla z=5 i t=0.1


2a + 3 - a + 6 + 7a = 8a + 16 = -16 + 16 = 0

2z + t - 3z + 4t - 1 = -z + 5t - 1 = -5 + 0,5 - 1 = -5,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T11:22:56+01:00
2a+3-a+6+7a dla a= -2
8a+9
8 razy -2 + 9
-16 + 9
-7 to pierwsza odpowiedz

2z+t-3z+4t-1 dla z=5 i t=0,1
-z+5t-1
- 1razy 5+5 razy 0,1-1
-5+0,5-1
-5,5 -to druga odpowiedz

Mam nadzieje ze pomoglam i uznasz za najlepsze
2010-01-19T11:23:16+01:00
2a+3-a+6+7a= 8a+9
a=(-2)
2*(-2)+3-(-2)+6+7*(-2)=-4+3+2+6-14=7-14=-7

2z+t-3z+4t-1= -z+5t-1
z=5, t=0,1
-5+5*0,1-1=-5+0,5-1=-4,5-1=-5,5