Odpowiedzi

2009-09-29T17:26:42+02:00
Mamo, Tato dziękuję ci za to że jestem na tym świecie.
Za to że mogę się cieszyć każdym dniem
i osiągnąć jakiś cel do którego dążę.
Mamo dziękuję że mogę z tobą o wszystkim porozmawiać,
a Tobie tato że zawsze pomagasz mi odrabiać lekcje
kiedy czegoś nie rozumiem.
Dziękuję Wam bardzo.
2009-09-29T17:45:02+02:00
Dziękuje wam kochani rodzice , że jestem na tym świecie . lubie zyc i sie bawic ,a to było by nie możliwe gdy bym nie żył . szanuje was za to że wytrzymaliscie ze mną tyle lat
Najlepsza Odpowiedź!
  • szok
  • Początkujący
2009-09-29T17:45:44+02:00
Tato, mamo dziękuje wam za to ze jestem na tym świecie.
Dziękuje że cieszę sie każda chwilą mego życia.
Dziekuje ze nie boje sie wkraczac w nowe etapy zycia,
za to ze mnie wychowujecie,
obdarzacie miloscią
i wyrozumialoscia
Dziekuje wam z calego serca za to kim jestem teraz i kim stane sie w przyszlosci.
Dziekuje za to ze poprostu jestescie i mnie kochacie.