DZIAŁKA PANSTWA KOWALSKICH JEST O 185,5 M (KWADRATOWYCH) WIEKSZA OD SZILAKI PANSTWA NOWAKOW OBIE DZIALKI MAJA RAZEM 781 M (KWADRATOWYCH) .JAKA POWIERZCHNIE ZAJMUJE DZIALKA PANSTWA KOWALSKICHA A JAK NOWAKOW?\
PLISS KTO PIERWSZE NAPISZE UZAM ZA NAJJ

3

Odpowiedzi

2010-01-19T11:43:47+01:00
Nowacy + 185,5m2 = kowalscy

nowacy + kowalscy = 781m2

nowacy + nowacy+ 185,5 m2 = 781m2 /-185,5 m2
2x nowacy = 595,5 m2 /:2
nowacy = 297,75 m2

297,75 m2 + 185,5 m2 = 483,25 m2 = kowalscy
  • Roma
  • Community Manager
2010-01-19T11:44:18+01:00
X - powierzchnia działki p. Kowalskich
y - powierzchnia działki p. Nowak

( x = y + 185,5
( x + y = 781

(x - y = 185,5
(x + y = 781
_____________

2x = 966,5 /:2
x = 483,25
x = y + 185,5
y = x - 185,5
y = 483,25 - 185,5
y = 297,75

Odp. Powierzchnia działki p. Kowalskich wynosi 483,25 m^2, a p. Nowak 297,75 m^2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T11:46:04+01:00
X-działka Kowalskich
y-działka Nowaków
x=y+185.5
x+y=781
y+185.5+y=781
2y=781-185.5
2y=595,5
y=297.75
państwa Kowalskich-483.25 m kw
państwa Nowaków-297.75 m kw