Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T12:06:55+01:00
Choroby wirusowe u roślin:
wirus mozaiki - tytoń, groch, rzepy, lucerny, ogórka- objawy chorobowe u roślin: jasnozielone lub żółtawe plamy na tle zdrowej zieleni liścia.
wirus wywołujący smugowatość - wirusowa choroba tytoniu, pomidora i inne; objawy- na liściach mozaika, także na łodygach ciemne nekrotyczne, smugowate plamki, zasychanie.
Kędzierzawki- wirusowa choroba roślin- ziemniaka, buraków, truskawki- objawy: skrócenie pędów, marszczenie i zwijanie się liści.
2010-01-19T12:07:17+01:00
Wirusowe choroby u roślin:
Mozaika- groch, rzepy, ogórka- objawy chorobowe u roślin: jasnozielone lub żółtawe plamy na tle zdrowej zieleni liścia.
Kędzierzawki- wirusowa choroba roślin- ziemniaka, buraków, truskawki- objawy: skrócenie pędów, marszczenie i zwijanie się liści.