Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T12:12:48+01:00
A=14cm
p=a*h/2
14*h/2=84
7h=84 /:7
h=12

a=15
15*h/2=84
7,5h=84 /:7,5
h=11,2
odp. wysokość opuszczona na bok który ma 14 cm wynosi 12 cm a na bok o długości 15 cm wynosi 11,2cm.
2010-01-19T12:14:13+01:00
P=½*a*h₁
P=½*14 cm*h₁
P=7 cm*h₁
84=7 cm*h₁
h₁=84:7=12 cm
h₁=12 cm
P=½*b*h₂
P=½*15 cm*h₂
P=7,5 cm*h₂
84=7,5 cm*h₂
h₂=84:7,5 cm=11,2 cm
h₂=11,2 cm
Odp.:Jedna wysokość tego trójkąta wynosi 12 cm,a druga 11,2 cm.
:D
2010-01-19T12:22:58+01:00
P= ah/2
ah/2=P
14h/2=84
7h=84 /:7
h=12

ah/2=P
15h/2=84
7.5h=84/7,5
h=11,2