Odpowiedzi

2010-01-19T12:12:29+01:00
Jak na półrocze to powiedz od razu!
A jak tak to poczekaj do wywiadówki xD ja zawsze tak robie ze jak mam wiecej pał to dostaje tylko raz zrabke no i po klopocie :D
1 3 1
2010-01-19T12:12:50+01:00
Powiedz rodzicom. Wydaje mi się, że w tej sytuacji lepiej jak powiesz im teraz, niż jak mają dowiedzieć się w szkole. Bo na pewno tego nie ukryjesz przed nimi.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T12:13:54+01:00
Ja dostałam 2 też z histy i rodzicom nie powiedziałam. Za miesiąc sami się dowiedzieli, spytali mnie za co i nic nie powiedzieli!