Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T12:19:25+01:00
P=¼a²√3
36√3=¼a²√3 /*4
144√3=a²√3 /:√3
a²=144
a=12

h=½a√3
h=½12√3
h=6√3cm

naj
5 5 5
2010-01-19T12:22:20+01:00
H-wysokość

P=a²√3 /4

P=36√3/4
a²√3/4=36√3/4
√3 i 4 nam się skrócą,więc otrzymujemy:


a²=36, czyli a=√36 a=6


h=a√3/2

h=6√3 / 2

h=3√3(cm)

Odp.: Wysokość tego trójkąta wynosi 3√3cm.
2010-01-19T12:42:36+01:00
P=¼a²√3
36√3=¼a²√3 /*4
144√3=a²√3 /:√3
a²=144
a=12

h=½a√3
h=½12√3
h=6√3cm
h= 3√3cm
1 1 1