Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T12:33:03+01:00
To może najpierw wzory?
S = V x t
V = s/t
t = s/v

S - droga
V - prędkość
t - czas

a)
S=800m
t=4min
V= ?
V = 800m / 4min = 200m/min

b)
S=220km
V=110km/h
t= ?
t = 220km / 110km/h = 2h

Proszę :-)
2010-01-19T12:36:13+01:00
A) v= s/t

v= 800 : 4
v= 200 metry na s m/s

b) t= s/v

t= 220: 110 = 2
t= 2h
2010-01-19T12:52:00+01:00
A) v= s/t

v= 800 : 4
v= 200 metry na s m/s

b) t= s/v

t= 220: 110 = 2
t= 2h




LICZĘ NA NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ :)