Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T12:43:34+01:00
13 % =0,13
220,06 % =2,2006
1/5 % =0.002
12,5 % =0,125
3/4 % =0,75%=0.0075
3 i 3/20 % =3,15%= 0.0315
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T12:44:10+01:00
13%=0,13%
220,06%=2,2006%
1/5%=0,002%
12,5%=0,125%
3/4%=0,0075%
3 i 3/20 % =0,0315%
1 3 1
2010-01-19T12:44:35+01:00
13%=0,13
220,06%=2,2006
1/5%=0,002
12,5%=0,125
3/4%=0,0075
3 i 3/20%=0,0315
:D
2 2 2