Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-29T17:31:37+02:00
24 * 0,3 = 7,2

18 * 0,25 = 4,5

13,5 - (4,5 + 7,2) = 1,8

1,8 : 0,3 = 6

Odp.: Zmieści się zwartość 6 butelek.
10 4 10
2009-09-29T17:35:10+02:00
24 × 0.3 = 7.2
18 × 0.25 = 4.5

7.2 + 4.5 = 11.7

13.5 - 11.7 = 1.8
1.8 : 0.3 = 6

Odp. Zmieści się jeszcze 6 butelek o pojemności 0.3 l
7 5 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T17:35:24+02:00
24 x 0,3 =7,2 l
18 x 0.25 = 4,5l
7,2l + 4,5l = 11,7l
13,5 - 11,7 = 1,8l zostało wolne
1,8 : 0,3 = 6 butelek
Odp. W tym zbiorniku zmieści sie jeszcze 6 butelek o pojemności 0,3l.
27 4 27