Odpowiedzi

2010-01-19T13:30:53+01:00
Stara się-czasownik
staranny-przymiotnik
starannie-przysłówek
głośny-przymiotnik
pogoda-rzeczownik
pogodnie-przysłówek
pogodny-przymiotnik
głośno-przysłówek
głos-rzeczownik
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T13:32:37+01:00
Stara się - czasownik
staranny - przymiotnik
starannie -przysłówek
głośny - przymiotnik
pogoda -rzeczownik
pogodnie -przysłówek
pogodny - przymiotnik
głośno - przysłówek
głos - rzeczownik

Marek wykonał to zadanie bardzo starannie.

Jutro ma być bardzo pogodnie.

Klasa zachowuje się bardzo głośno.
4 4 4
2010-01-19T13:39:47+01:00
Stara się-czasownik
staranny-przymiotnik
starannie-przysłówek
głośny-przymiotnik
pogoda-rzeczownik
pogodnie-przysłówek
pogodny-przymiotnik
głośno-przysłówek
głos-rzeczownik


Julia stara się być miła i koleżeńska .
Marek jest bardzo staranny .
Ja wykonuję moja pracę bardzo starannie .
Maciek jest bardzo głośny .
Dzisiaj jest piękna pogoda .
Na wsi jest tak pogodnie .
Dzisiaj jest pogodny dzień .
Kasi muzyka bardzo głośno gra .
Ja mam twardy głos .

Ja ułożyłam zdania ze wszystkim wyrazami ; ]] .
Pozdroo ; d
2 5 2