Odpowiedzi

2010-01-19T14:12:08+01:00
Piramida Cheopsa
Wiszące ogrody Semiramidy
Świątynia Artemidy w Efezie
Posąg Zeusa w Olimpii
Mauzoleum w Halikarnasie
Kolos Rodyjski
Latarnia morska na Faros
34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:13:31+01:00
1. Piramida Cheposa
2. Światynia Artemidy w Efezie
3.Wiszące Ogrody Semiramidy w Babilonie
4.Posąg Zeusa Olimpijskiego
5. Mauzoleum w Halikarnasie
6.Kolosa Rodyjskiego dzieło Charesa z Lindos
7.Latarnia Morska na wysepce Faros
61 3 61