Odpowiedzi

2010-01-19T14:11:40+01:00
Oj ciężkie... spróbuje zrobić !
3 1 3
2010-01-19T14:11:50+01:00
Ok, ale te uczucia , to kiedy ? po porwaniu Daniusi , czy po okaleczeniu przez Krzyżaków , czy po śmierci Danusi , czy po puszczeniu wolno Zygfryda ?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:35:49+01:00
19.01.2010r
Drogi Pamietniku!!!

DZisiejszy dzien był okropny. Ledwo wydostałem sie żywy z rak Krzyzakow, ktorzy mnie nie oszczedzali. Cały brutalnie okaleczony dostalem sie ostatnimi silami do spokojnego i bezpiecznego miejsca. Czuje sie strasznie. W tej sytuacji jestem bezbronny, zdany na łaske losu. Mam zmieszane uczucia. Z jednej strony czuje bol, upokorzenie ale z drugiej strony czuje silne pragnienie zemsty nad moim oprawca. Licze ze ta chwila wkrotce nadejdzie.

Jurand

Myśle że pomogłam :)

p.s.
Licze na najlepsza (elu) :D
16 3 16