Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:20:16+01:00
Długość pokoju wynosi 3 metry, szerokość 1,5 metra, a wysokość 2,5 metra. Oblicz objętość swojego pokoju.

Dane:
a=3m.
b=1,5m.
h=2,5m.

Obliczenia:

V=a*b*h
V=3m * 1,5m * 2,5m
V=11,25 m3.

Odp.Objętość mojego pokoju wynosi 11,25 metrów sześciennych.
2010-01-19T14:32:28+01:00
W moim pokoju jest komputer i laptop.W komputerze jest 34 zdjęć.W laptopie jest 15 zdjęć, a w komputerze w drugim pokoju jest 18 zdjęć.Na płycie zmieści się 70 zdjęć.Czy gdy zgram wszystkie zdjęcia to wystarczy mi miejsca na płycie?

34+15+18=67
odp.Na płycie zmieszczą się zdjęcia. Zostanie miejsce na 3 zdjęcia.

Mam nadzieję, że pomogłam:)