Odpowiedzi

2010-01-19T14:25:29+01:00
1.udowodnienie rówieśnikom swoją "dorosłość" i przynależeć do "paczki".
2.uważaja że alkohol. papierosy, narkotyki poprawiałaja ich samopoczucie pomagaja zapomnieć o problemach.
3.ciekawośC


juz nie mam pomysłu:P poszukaj w necie na forach moze
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:27:08+01:00
PRZYCZYNY:

-aby udowodnić wśród rówieśników że jestem "dorosły"
-aby poczuć się dorosłym
-myślą że alkohol poprawi ich samopoczucie
-myślą że używki pomogą zapomnieć o problemach
-piją np. aby dodać sobie odwagi i pewności siebie
-aby przez chwilę poczuć się kimś innym
-odmienić monotonną rzeczywistość
-aby się odstresować i pobudzić
-chęć bycia "modnym"
-zaimponowanie rówieśnikom
- ze zwyczajnej ciekawości.

POZDRAWIAM :D
3 3 3