Odpowiedzi

2010-01-21T16:59:03+01:00
Zakończyć temat postanowić
Zasłonić coś

---
---

skońcyć się nipowodzeniem



zapsuć coś nieuda się coś


prooblem na całej lini


udany początek


wszytsko w 2 znaczeniu może być poprostu dosłownie




13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:08:53+01:00
- zapuścić nad czymś kurtynę --> zamknąć , zakończyć coś w życiu

- zejść z afisza --> schować się przed problemami

- skończyć się fiaskiem --> popaść w sytuację bez wyjścia

- zrobić klapę --> zaliczyć wpadke (coś się nam nie powiedzie)

- klapa na całej linii --> zaliczyć wpadkę która spowoduje masę innych wpadek

- udany debiut --> pierwsze wystąpienie, najlepsze wystąpienie życia
39 4 39
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T21:42:02+01:00
Opuścić kurtynę,coś skączyć

uciec przed problemem, zakończyć jakiś temat w rozmowie

przegrana

popsuć coś stracić

zepsuć coś bez odwrotu

najlepszy występ w zyciu
9 3 9