Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T17:40:07+02:00
Przebyta trasa, nazwy ulic , mast , kilometry na godzine.
2009-09-29T17:44:46+02:00
A wiec tak:
*możliwość wyznaczenia położenia w którym się znajdujemy.(długość, szerokość geograficzna)
*informację o drodze.
*oblicza wysokość elipsoidalną.
*uwzględnienia spowolnienia upływu czasu w polu grawitacyjnym Ziemi.
2009-09-29T18:08:44+02:00
- wysokosc nad poziomem morza
-miejscowosci
-roboty drogowe
-predkosc