Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:36:55+01:00
Aby zapobiec powstawaniu cukrzycy należy nie słodzić Herbaty
Aby zapobiec nadciśnieniu należy dużo odpoczywać, mniej pracy fizycznej.
Choroby serca najcześciej wywoływane są nadmierną ilością pracy psychicznej i fizycznej.
Wiem że to ni 10 zdań ale możesz to rozwinąć i spokojnie dostaniesz 5 ;)
Pozdrawiam !
1 1 1
2010-01-19T15:31:22+01:00
1. Jeść mało , a dużo się ruszać.
2. Mało słodyczy i wogule napojów gazowanych
3. Dbać o kondycje psychcznom tak samo jak o fizycznom.
4. Zpożywać tygodniowo 7000 kca .
5. Trzeba się ,, jakoś odstresowywać