Odpowiedzi

2010-01-19T14:40:06+01:00
''an '' dajesz kiedy masz wyraz na a,e iitp a ''a''' na spolgloski
2 3 2
2010-01-19T14:44:24+01:00
"some" to po angielsku jest "troche " np. some water. a takze 'some" to znaczy zdanie twierdzajace . "Any" to zdanie przeczace i pytajace. Z "a" np. a orange, a apples . z "an" to an potato.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:53:50+01:00
Some

Używa się z rzeczownikami policzalnymi i niepoliczalnymi do opisu nieokreślonej ilości.

some używamy ;
w zdaniach twierdzących,
w pytaniach wyrażających prośbę,

any używamy
w pytaniach,
w przeczeniach z "not", w znaczeniu "żaden",
w zdaniach twierdzących, w znaczeniu "jakichkolwiek",

1 5 1