Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:44:48+01:00
A.
4x+5=65
4x=65-5
4x=60/4
x=15

b.
58-5k=15
-5k=15+58
-5k=-45/-5
k=9

c.
-15t-46=-1
-15t=46-1
-15t=45/-15
t=-3

d.
-4c-46=-2
-4c=46-2
-4c=44/-4
c=-11

e.
6y-13=-52
6y=-52+13
6y=-39/6
y=6,5
1 5 1
2010-01-19T14:45:49+01:00
A. 4x=65-5
4x=60
x=15
b.-5k=13-58
-5k=-45
k= 9
c.-15t=-1+46
-15t=45
t=-3
d.-4c=-2+46
-4c=44
c=-11
e.6y=-52+13
6y=-39
y=-6,5