Odpowiedzi

2010-01-19T14:45:44+01:00
1l - 1dm3 - 1000ml (1000 cm3)
9 dm3 = 9l
3000ml = 3l
4500ml = 4,5l
250ml 0,25l
34ml = 0,034l

8l = 8000ml
9,5l = 9500 ml
4dm3= 4000l
7,2dm3 = 7200 l
81cm3 = 81ml
527cm3 = 527 ml

15l 15 dm3
3,7l = 3,7 dm3
,8000cm3 = 8dm3
6000ml = 6dm3
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T15:03:46+01:00
1l = 1dm³
1ml = 1cm³

a) 9 dm3 = 9l
3000ml = 3l
4500ml = 4,5l
250ml = 0,25l
34ml = 0,034l

b)8l = 8000ml
9,5l = 9500ml
4dm3 = 4l = 4000ml
7,2dm3 = 7,2l = 7200ml
81cm3 = 81ml
527cm3 = 527ml

c) 15l = 15dm³
3,7l = 3,7dm³
8000cm³ = 8dm³
6000ml = 6dm³
1 5 1