Odpowiedzi

2010-01-19T14:48:02+01:00
Do roślin pastewnych zalicza się:

* rośliny motylkowe:
o strączkowe (grubonasienne)
o wieloletnie (drobnonasienne)
+ sparceta siewna
+ komonica zwyczajna (rożkowa)
+ koniczyna biała
+ koniczyna białoróżowa (szwedzka)
+ koniczyna czerwona
+ koniczyna inkarnatka (krwistoczerwona)
+ koniczyna perska
+ lucerna chmielowo-nerkowata
+ lucerna mieszańcowa
+ nostrzyk biały
+ przelot zwyczajny
* rośliny okopowe
* pastewne trawy:
o kostrzewa
o kupkówka pospolita
o rajgras wyniosły
o stokłosa
o tymotka łąkowa
o wiechlina
o wyczyniec łąkowy
o życica
* rośliny silosowe niemotylkowe:
o kapusta pastewna
o kukurydza
o słonecznik pastewny
* pozostałe rośliny:
o facelia

Do pasz pochodzenia roślinnego zalicza się:

* pasze objętościowo suche - siano i słoma
* pasze objętościowo treściwe - zielonki i kiszonki
* pasze energetyczne - ziarno, ziemniaki, buraki.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:48:15+01:00
–motylkowe drobnonasienne to :koniczyny, lucerny, komonica, esparceta, inkarnatka
3 3 3
2010-01-19T14:50:02+01:00
Dodaje linki z podpisami i obrazkiem.
http://www.empi2.pl/czytaj_z_nami/produkcja_rolnicza_3/koniczyna_czerwona.gif
http://www.empi2.pl/czytaj_z_nami/produkcja_rolnicza_3/lucerna_siewna.gif
http://www.empi2.pl/czytaj_z_nami/produkcja_rolnicza_3/koniczyna_biala.gif
http://www.empi2.pl/czytaj_z_nami/produkcja_rolnicza_3/koniczyna_inkarnatka.gif
http://www.empi2.pl/czytaj_z_nami/produkcja_rolnicza_3/lucerna_mieszancowa.gif

Myślę ,że pomogłam.
2 5 2