Odpowiedzi

2010-01-19T14:50:47+01:00
Na wadze możemy porównać gęstość klucza, wkładając szalke wagi z kluczem do wody, a na drugiej umieszczamy metal, z którego wykonany jest klucz. Gdy waga będzie w równowadze, to znaczy że jest to klucz wykonany z tego metalu, a jeśli mają inną wage, to klucz ma domieszki.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:52:42+01:00
Gęstość klucza można wyznaczyć za pomocą menzurki z wodą.
Instrukcja;
nalej wody do menzurki i sprawadź ile wskazuje gęstość nastepnie klucz przywiąż na sznureczek i spuść gona sznureczku do menzurki i ponownie sprawdz ile wskazuje gestość. Odejmij od tej gestości poprzednią i wydzie ci gestość klucza ;))
1 5 1