Odpowiedzi

2010-01-19T14:53:53+01:00
Europa-Europe
Azja-Asia
Ameryka Południowa-South America
Ameryka Północna-North America
Afryka-Africa
Arktyka-Arctic
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T14:56:49+01:00
Europe-------->Europa
South America------->Ameryka Południowa
North America ------->Ameryka Północna
Asia------->Azja
Africa------->Afryka
Australia------->Australia
Antarctica------>Antarktyda


Licze na naj ;*
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:57:35+01:00
Africa- Afryka
America-Ameryka
of South America-Ameryka Południowa
of North America-Ameryka Północna
Antarctica-Antarktyda
Eurasia-Eurazja
1 1 1