Odpowiedzi

2010-01-19T14:52:43+01:00
Nastolatek Ania z zielonego wgórza a dla nastolatków szatan z siódmej klasy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T14:53:18+01:00
"Pamiętniki księżniczki" Meg Cabot
- "Artemis Fowl" Eoin Colfer
- "Mroczne materie" P. Pullman
- Jostein Gaarder zwłaszcza "Świat Zofii" i "Dziewczyna z pomarańczami"
- "Buszujący w zbożu" J. D. Salinger
- "My, dzieci z dworca ZOO" "Pamiętnik narkomanki", "Heroina";
1 5 1
2010-01-19T14:55:54+01:00
1.''Zmierzch'', ''Pamiętnik księżniczki''
2.''harry poter'', ''wladca pierscieni'',''Artemis Fowl ''
2 5 2