Podkreśl zdania bezpodmiotowe
PIERWSZE BIURO PODRÓŻY ZAŁOŻONO W ANGLII W 1841ROKU.ZA INAUGURACJE RUCHU TURYSTYCZNEGO UZNAJĘ SIĘ WYCIECZKĘ Z 1845 ROKU DO LIVERPOOLU I PÓŁNOCNEJ WALII.W REKLAMOWYM FOLDERZE PISANO : POCIĄG WYRUSZY Z LEICESTER O GODZINIE PIĄTEJ RANO W PONIEDZIAŁEK,4 SIERPNIA.jeśli UCZESTNICZY WYCIECZKI NIE CHCĄ SIĘ ROZCZAROWAĆ,MUSZĄ SIĘ,NIESTETY,OBUDZIĆ O ŚWICIE.

OKREŚL RODZAJ PODMIOTU W KAŻDYM ZDANIU I USTAL , JAKĄ CZĘŚCIĄ MOWY JEST WYRAŻONY
ROBINSON CIESZYŁ SIĘ NA MYŚL O CIEPŁYM POSIŁKU-..................
NIE MIAŁ DOŚWIADZCZENIA W ROBIENIU TAKICH POTRAW-............
to go zupełmie nie martwiło-......

3

Odpowiedzi

2010-01-19T15:03:17+01:00
PIERWSZE BIURO PODRÓŻY ZAŁOŻONO W ANGLII W 1841ROKU

ZA INAUGURACJE RUCHU TURYSTYCZNEGO UZNAJĘ SIĘ WYCIECZKĘ Z 1845 ROKU DO LIVERPOOLU I PÓŁNOCNEJ WALII.

ROBINSON CIESZYŁ SIĘ NA MYŚL O CIEPŁYM POSIŁKU- podmiot gramatyczny (rzeczownik)
NIE MIAŁ DOŚWIADCZENIA W ROBIENIU TAKICH POTRAW-podmiot domyślny
to go zupełnie nie martwiło- podmiot logiczny (zaimek w dopełniaczu)

Praca samodzielna. W pełni poprawna. Liczę na naj:P
33 4 33
2010-01-19T15:04:01+01:00
1.ZA INAUGURACJE RUCHU TURYSTYCZNEGO UZNAJĘ SIĘ WYCIECZKĘ Z 1845 ROKU DO LIVERPOOLU I PÓŁNOCNEJ WALII.
2.JEŚLI UCZESTNICY WYCIECZKI NIE CHCĄ SIĘ ROZCZAROWAĆ,MUSZĄ SIĘ,NIESTETY,OBUDZIĆ O ŚWICIE.
ROBINSON CIESZYŁ SIĘ NA MYŚL O CIEPŁYM POSIŁKU- podmiot gramatyczny
NIE MIAŁ DOŚWIADZCZENIA W ROBIENIU TAKICH POTRAW-podmiot domyślny
TO GO ZUPEŁNIE NIE MARTWIŁO-podmiot domyślny
;)

26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:53:27+01:00
PIERWSZE BIURO PODRÓŻY ZAŁOŻONO W ANGLII W 1841ROKU

ZA INAUGURACJE RUCHU TURYSTYCZNEGO UZNAJĘ SIĘ WYCIECZKĘ Z 1845 ROKU DO LIVERPOOLU I PÓŁNOCNEJ WALII.

ROBINSON CIESZYŁ SIĘ NA MYŚL O CIEPŁYM POSIŁKU- podmiot gramatyczny rzeczownik
NIE MIAŁ DOŚWIADCZENIA W ROBIENIU TAKICH POTRAW-podmiot domyślny
to go zupełnie nie martwiło- podmiot logiczny zaimek w dopełniaczu
52 4 52