Odpowiedzi

2010-01-19T15:05:36+01:00
Jak wiadomo prezydent jest najważniejszą osobą w państwie. Jest osobą, która kształtuje pogląd na kraj z perspektywy innych narodów. osoba, która ubiega się o fotel prezydenta powinna być przede wszystkim osobą rozsądną. mam tu na myśli fakt, że nie będzie podejmować ważnych decyzji pochopnie, tylko zastanowi się ewentualnie doradzi się kogoś. Kandydat na prezydenta powinien mieć swoje zdanie na każdy temat i być bardzo kreatywny/kreatywna. Osoba kandydująca powinna wiedzieć czego chce lud od swojego władcy. Oprócz tego kandydat na prezydenta powinien mieć dobrą opinię wśród ogółu.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:05:47+01:00
Prezydentem kraju powinna zostać osoba szczera i uczciwa. Taka, która spełniłaby wszystkie swoje obietnice wyborcze. Osoba ta powinna rozumieć problemy swojego kraju oraz jego mieszkańców. Powinna im pomagać, podpisywać wszelkie dokumenty, reklamować nasz kraj na świecie i wszelkiego typu szczytów krajów. Nie powinna się kłócić z parlamentarzystami oraz nie powinna brać jakichkolwiek prezentów, które mógłby zostać uznane za próbę łapówkarstwa. Szczerze powinien wyrażać swoje myśli ale w granicach rozsądku. Osoba ta nie powinna mieć jakichkolwiek poglądów rasistowskich czy innych tego typu. Powinna być tolerancyjna i nie ważna jest jej płeć.
4 5 4