Odpowiedzi

2010-01-19T15:31:10+01:00
Mam na imię Paweł. Uczęszczam do technikum które znajduje się w Rzeszowie. Mam 170 cm wzrostu i jestem szczupły. Jestem brunetem o krótkich włosach i brązowych oczach. Moja twarz jest okrągła. Bardzo lubię pomagać innym . interesuję się piłka nożna oraz informatyka. Nie lubię ludzi chamskich .

heh chyba tyle. to tak w skrócie;P :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:52:34+01:00
Mam na imię xxxx . Mieszkam w xxxxxxx , i mam xxx lat.
Lubię chodzić do szkoły , bo kiedy chodzę do niej poznaje nowe wiadomości o świecie i uczę się różnych jęz.obcych.
Mam xxx cm wzrostu.
Mam ... (np:czarne) włosy.
Chodzę do klasy x a i mam dużo kolegów i koleżanek .
Bardzo lubię pomagać swoim kolegom i koleżankom
W naszej szkole zaczęły się już ferie .
Na feriach pojadę do miasta i kupię sobie ...(np: fajną sukienkę) , w której będę mogła chodzić na szkolne dyskoteki .
W ferie planowana jest wycieczka szkolna na jazdę na łyżwach.
Lecz ja bardziej lubię jeździć na nartach .
W mojej szkole odbywają się SKS-y.
Na SKS-ach gramy w siatkę.
Wycieczka z SKS-ów też się odbędzie .
Te ferie na razie mi się mi się podobają .
Myślę , że będą one ciekawe i udane.


Proszę wybierz moją odpowiedź jako najlepszą , napisałam najwięcej !! ;) <prosi>


Proszę wybierz mnie napisałam te opowiadanko dłłłuuugggggggiiiiieeeeeee!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)<prosi>