Odpowiedzi

2010-01-19T15:04:27+01:00
Wystarczy wypierwiastkowac 64 bo pole kwadratu to bok podniesiony do kwadratu, tak wiec dlugosc boku wynosi 8m
obwod pola = 8*4 = 32
32- 3= 29
na ogrodzenie potrzeba 29 m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:05:51+01:00

P=64m2
P=a2

a2=64m2 /spierwiastkowac
a=8m

Obw=4a-3
Obw=4*8m-3m=32m-3m=29m

Długosc I boku wynosi 8 m, a zeby ogrodzic dzialke potreba 29m ;))
2010-01-19T15:28:48+01:00
P=64m²
P=a²
a² =√64
a=8-dł. jednego boku

4×8=32
32-3=29 - potrzeba siatki
Odp.Długość jednego boku wynosi 8,Na ogrodzenie tej działki potrzeba 29m siatki.