Obszar prostokątnej działki wynosi 72m². Jeden bok działki wynosi 9m. Narysuj tą działkę w skali...<trzeba jakoś obliczyć> aby rysunek był w centymetrach. Oblicz ile potrzeba siatki na ogrodzenie, jeżeli brama ma 3m.

Pleas o pomoc bardzo nalegam jak najprędzej !!!

2

Odpowiedzi

2010-01-19T15:09:53+01:00
P=72m kwadratowe czyli 720 cm kwadratowych
a bok jesi ma 9 m to czyli 90 cm
i narysój ten prostokat i jeszcze od pola odejmij brame czli 30 cm
uważ m ze bedzie dobrze
pozdr:*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:24:17+01:00
Dane.

P=72m2
a=9m


P=a*b
b=P\a
b=72m2\9m=8m

Ob=2a+2b=18m+16m=34m
36m-3m=33m

Odp. Na ogrodzenie potrzeba 33m siatki

skalą 1-100