Odpowiedzi

2010-01-19T15:12:11+01:00
Między innymi to:
1. Kronika Janka z Czarnkowa,
2. Historia Jana Długosza,
3. Obraz Jana Matejki Bitwa Pod Grunwaldem,
4. Dzieła Smolka i Szajnocha
5. Mapy, odpisy księgi

Raczej dobrze:_)))

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:14:48+01:00
Korzystał z wielu źródeł historycznych :
-Historie Polski Jana Długosza
-Kroniki Janka z Czernkowa
-działa historyków Smolki i Szajnochy
-malarstwo J.Matejki
-zapiski z ksiąg miejski np. Krakowa

Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam
1 5 1