Odpowiedzi

2010-01-19T15:12:22+01:00
Moje przypuszczenie - Niektórzy ludzie nie umieją patrzeć. Powinno się patrzeć oczami serca i wierzyć w to, że się uda. Wiara to podstawa naszego życia na świecie. - Możesz sobie też rozwinąć.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:14:45+01:00
Droga do Fantazjany to nasza wyobrażnia. Jest wiele dróg do niej, poniewaz każde nasze marzenie jest taka scieżką. Lec tylko ludzie, którzy próbuja urzeczywistniać swoje marzenia, mogą trafić do Fantazjany. Jest do niej wiele dróg, ponieważ każdy z nas marzy o czymś innym: o szczęściu, o przyszłości i otym, aby przeszłość powróciła. Każda z tych dróg jest inna, lecz wszystke wioda do Fantazjany.
27 4 27