Odpowiedzi

2010-01-19T15:14:29+01:00
A)8*8*8=512
b)19*19*19=6859
c)7,1*7,1*7,1=357,911
d)20*20*20=8000
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:15:38+01:00
V=a3
a) 8 cm
V=8*8*8=512 cm sześciennych

B ) 19 dm
V=19*19*19=6859 dm sześciennych

c ) 7,1 cm
V=7,1*7,1*7,1=357,911 cm sześciennych

d ) 20 mm
V=20*20*20=8000 mm sześciennych
35 4 35
2010-01-19T15:17:20+01:00
V=a3 (do potęgi)
a)8x8x8=512cm

b)19x19x19=6859dm

c)7.1x7.1x7.1=357.911cm

d) 20x20x20=8000mm

oczywiście w każdym wyniku odpowiedź jest podana w jednostkach sześciennych
ale mi się nie chciało pisać ale to już sobie uzupełnisz
5 4 5