Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:11:57+01:00
Jakieś cząsteczki atomu zderzyły się ze sobą, był wielki wybuch po czym to co zostało po tamtych 2 atomach zaczeło przyciągać do siebie inne atomy itp. tak przez kilka milionów lat aż powstała ziemia, rośliny, zwierzęta i wkońcu ludzie, którzy teraz "rządzą" ziemią .
2010-01-19T17:45:25+01:00
Na pocztku był chaos a w nim 9 bogów: Flondar,Nefryt,Belsip.Gerai,Gorgan,Murat,Kazun,Kalun i Almanos.
Ci bogowie stworzyli wasny świat w którym zamieszkali i tam stworzyli pierwsze istoty nie będącen bogami.
Potem z z nudów lub chęci posiadania władzy stworzyli inny wymiar w którym stwożyli nasz świat w którym żyjemy.
Głównie stwożył go Bóg Nefryt na wzór własnej krainy w świecie bogów(każdy Bóg stworzył własną krainę w którym żyje, przez co świat Bogów nie jest spójny),a że go tworzyli wszyscy 9 bogów nasz świat jest spójny.
To kolegi wyobrażenie stworzenia naszego świata i wg. mnie też tak może być.