Odpowiedzi

2010-01-19T15:16:18+01:00
P=2*(3,5*8)+2*(3,5*10)+2(8*10)=56+70+160=286cm²
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T15:17:11+01:00
P= a *b
Pc=P1*2+P2*4
P1=3,5*8=28[cm²]
P2=10*8=80[cm²]
Pc=28*2+80*4=56+320=376[cm²]
1 5 1
2010-01-19T15:17:12+01:00
8cmx10cm=80cmkwadratowych

80cmx4=320cmkwadratowych

3,5cmx8cm=28cmkwadratowych

28cmx2=56cmkwadratowych

320cm+56cm=376cmkwadratowych
2 4 2