Odpowiedzi

2010-01-19T15:30:20+01:00
A mógłbyś napisać to równanie, to ci zrobię bo nie mogę tego obrazka otworzyć
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:02:01+01:00
1/2x-3/4y=2
3/5x-1/2y=1

5/10x-6/8y=2
6/10x-4/8=1

5/10x=2+6/8y /÷5/10
-4/8y=1-6/10x /÷(-4/8)

x=4+1,5y
y=-2+1 1/5x

x=4+1,5(-2+1 1/5x)
y=-2+1 1/5(4+1,5y)

x=4-3+1 1/8x
y=-2+4 4/5+1 1 4/5y

x- 1 1/8x=4-3
y-1 4/5y=-2+4 4/5

-1/8x+1 /÷(-1/8)
-4/5y=2 4/5 /÷(-4/5)

x= -8
y=-3,5