Odpowiedzi

2010-01-19T15:25:15+01:00
1) zależy od sytuacji, lecz najlepiej wybrać się razem na spacer w jakieś romantyczne miejsce i wyznać ukochanej osobie miłość..
2)można też wybrać się do knajpki porozmawiać i tam wyznać komuś swoje uczucia.
3)gdy osoba nie będzie kochająca, nie wolno odpuszczać.
Trzeba z tą osobą spędzać więcej czasu niż dotychczas...
4)trzeba się oczywiście też spodobać.



PROSZĘ ;***************** LICZĘ NA NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ. !!!!!!!
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:27:43+01:00
1. Należy patrzeć się na ukochaną osobę takim ładnym wzrokiem
2. Chwytanie się za rękę.
3. Zgodność.
4. Dużo rozmawiać.
5. Tańczyć razem na dyskotekach.
6. Nie uciekać przed sobą.
7. Mówic do siebie " kotku" itp.
10 2 10