Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T10:37:01+01:00
Gdy przeczytałam książke "Braci Lwie Serce" bardzo się wzruszyłam. Chciałam wejść do tej książki i mieć przygode z nimi. Gdy zasnełam przyśniło mi się że: razem z Jonatanem i Karolem ratowałam świat. Tengil znowu się odrodził i chciał podbić świat. My waleczni ryczerze wsiadliśmy na konie i stoczylismy straszliwy bój. Wygraliśmy- uratowaliśmy świat. Była to bardzo ciekawa i fajna przygoda. Niestety mama mnie obudziła i musiałam iść do szkoły.
1 5 1
2010-01-20T13:45:15+01:00
Np. kiedy spaderowałem po lesie bracia lwie serce rąbali dzrzewo
itd.