Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:28:53+01:00
Niegdyś nauka poprawnego mówienia, a także pisania oraz czytania była oznaką, że ktoś był zamożny. Mógł pozwolić sobie oraz dzieciom na wykształcenie. Mądrzy mogli być tylko ludzi bogaci. Z biegiem czasu zaczęto walczyć z ogromnym analfabetyzmem, w niektórych krajach wynoszący nawet do 80%. To ogromny odsetek ludzi, którzy nie byli wykształceni, więc i nie byli na tym poziomie co uczący się. Gdy nauka stała się ogólnodostępna, zamożniejsi nie wyróżniali się już swoimi umiejętnościami. Ubożsi wreszcie mogli się rozwijać i pracować nie tylko fizycznie, ale i psychicznie.

Pozdrawiam :)
2010-01-19T15:28:53+01:00
Im wiecej osób sie uczy tym wiecej moze pracować, Jeżeli bedzie pracował bedzie miał środki do życia. Poprawi sie wtedy jego status oraz zytuacja materialna. żeby pracować musi zbobyć wykształcenie
1 5 1
2010-01-19T15:32:07+01:00
Walka z analfabetyzmem jest jednym z ważnych sposobów zmniejszania ubóstwa, ponieważ ludzie potrafią pisać i czytać. Jeżeli nabędą takie czynności łatwiej im będzie rozumieć otaczający ich świat i lepiej będzie mu się w nim żyło. Tacy ludzie mają większe szanse na prace niż ludzie z analfabetyzmem. Nie boją się podejmować różnych działalności. Jest to jeden ze sposobów zwalczania ubóstwa, dlatego że ludzie ci na pewno mogą znaleźć sobie jakąś pracę i zarobić na swoje utrzymanie.